loading...
دانلود موزیک ایرانی
حامد بازدید : 258 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

جهت دانلود آهنگ کلیک کنید

متن آهنگ

 

دستتو ول میکنم اگه میتونی برو

 

یه قدم تجربه کن بی من این آینده رو

 

بعدِ من هر کی بیاد من ازش عاشق ترم

 

بعدِ من هر کی بیاد من ازت نمیگذرم

 

تو نمیتونی بری ، وقتی عاشقی هنوز

 

هرچی از تو بشنوه ، به خودم گفتی یه روز

 

زندگی کردم تو رو ، تا نگاهِ آخرت

 

من همین نزدیکیام ، یه قدم پشتِ سرت

 

♫♫♫♫♫♫

 

بعدِ من هر کی بیاد باید از من بگذره

 

تا کجا باید بری تا منو یادت بره

 

رفتنت عذابته ، خاطراتت با کیه ؟

 

هرچی تجربه کنی ، بعدِ من تکراریه

 

تو نمیتونی بری ، وقتی عاشقی هنوز

 

هرچی از تو بشنوه ، به خودم گفتی یه روز

 

زندگی کردم تو رو ، تا نگاهِ آخرت

 

من همین نزدیکیام ، یه قدم پشتِ سرت

 

♫♫♫♫♫♫

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 437
  • بازدید سال : 9,867
  • بازدید کلی : 101,717
  • کدهای اختصاصی
    ناب ترین ها-ابزار گوکل پلاس